SPA Chanson filtr prysznicowy

J6

Dostępny

Zdrowy, bezpieczny i wygodny prysznic to prysznic bez chloru. Dzięki temu Twoja skóra nie będzie jak zwykle wysuszona. Nie musisz już wdychać nieprzyjemnego zapachu chloru. Poczujesz się, tak jakby Twój prysznic był w nadmorskiej miejscowości…
Dzięki zastosowaniu złoża CaSO3 filtr prysznicowy Chanson natychmiastowo usuwa chlor z wody w rzeczywistym czasie podczas gorącej kąpieli prysznicowej.

Więcej szczegółów

Kupując teraz ten produkt otrzymasz 11 punktów lojalnościowych. Twój koszyk wyniesie 11 punktów może być zamienione na jeden bon o wartości 2,20 zł.


238,00 zł

Opis

Wysyłka

FAQ

Dowiedz się więcej

Więcej informacji

Niezwykle skuteczny filtr prysznicowy - Spa Shower Filter

Kiedy bierzemy prysznic lub kąpiel w wodzie chlorowanej, nasza skóra narażona jest na relatywnie dużą ilość rozpuszczonego w wodzie chloru.

Filtrowanie wody do celów kąpielowych jest tak samo ważne jak filtrowanie wody pitnej. Udokumentowane badania naukowe potwierdzają, że długie, gorące prysznice z obecnością chloru w wodzie są zagrożeniem dla zdrowia, ponieważ 50% skutków ekspozycji na chlor odczuwamy w czasie kąpieli, a drugie 50% pochodzi z wody spożywanej.

Badania medyczne wskazują związek między wdychaniem odparowanego chloru i jego absorpcję przez skórę a podwyższonym ryzykiem takich chorób jak astma i egzema.

Filtrowanie wody z chloru jest korzystne i ze względów zdrowotnych i kosmetycznych. Podrażnione, czerwone oczy, sucha, swędząca i łuszcząca się skóra oraz suche, łamliwe włosy, to najczęstsze objawy szkodliwego działania chloru w wodzie. SPA Chanson filtr prysznicowy gwarantuje 100% eliminację chloru i chloraminy.

WARUNKI SPRZEDAŻY, DOSTAWY I ZWROTU TOWARU     


Transport kurierem DPD 16.90 zł

Transport kurierem za pobraniem DPD 19.90 zł
       
  

GRATIS przy zamówieniu powyżej 500 zł  (nie dotyczy soli tabletkowanej i złóż filtracyjnych)

Odbiór osobisty w sklepie:
ul. Lipowa 37,
05-520 Konstancin-Jeziorna


Ceny obowiązują na terenie Polski, dla przesyłek do 30 kg, których najdłuższy bok nie przekracza 120 cm.
W przypadku przesyłek za granicę (teren UE) oraz niespełniających wymagań dot. wymiarów/wagi mogą zostać doliczone koszty transportu, które ustalane są indywidualnie.

W przypadku zakupu soli tabletkowanej lub złóż filtracyjnych powyżej 200kg, zamówienie wysyłane jest na palecie kurierem DHL - 135zł brutto

 

DOSTAWA

Towar dostępny w sklepie dostarczany jest w ciągu 2 dni roboczych.

W przypadku zamówień na terenie krajów UE towar dostarczany jest w ciągu 5-10 dni roboczych od daty wpływu środków pieniężnych na konto.

UWAGA!!! Przy odbiorze zamówienia należy sprawdzić, czy urządzenie nie zostało uszkodzone podczas transportu. Każdy odbierający ma prawo dokładnie sprawdzić zawartość paczki przy kurierze. Jeśli coś jest nie tak od razu należy zgłosić reklamację do kuriera i spisać protokół szkody..

"Uszkodzenie jawne, widoczne przy odbiorze przesyłki, należy odnotować przy podpisaniu odbioru przesyłki; nie należy przyjmować przesyłki bez zastrzeżeń; kurier na miejscu powinien spisać protokół szkody.

Uszkodzenie niejawne, niewidoczne przy odbiorze przesyłki, należy zgłosić do przewoźnika DHL (poinformować WaterHouse), w celu spisania protokołu szkody, w nieprzekraczalnym terminie 7 dni od daty odebrania przesyłki  W mailu należy wpisać numer listu przewozowego. Do czasu przyjazdu kuriera odbiorca powinien pozostawić przesyłkę wraz z opakowaniem do inspekcji kuriera"

WAŻNE. O uszkodzeniu należy natychmiast poinformować Water House.
Uszkodzone części wysyłamy do klienta dopiero po otrzymaniu skanu spisanego protokołu szkody na adres mailowy.

Zgłaszanie szkody w DPD:
W celu potwierdzenia szkody niezbędne jest sporządzenie protokołu szkody w obecności kuriera. Jeśli taka czynność nie była możliwa w czasie dostawy, prosimy o kontakt z naszym Działem Obsługi w celu złożenia zlecenia na spisanie takiego protokołu. Nasze Contact Center jest do Państwa dyspozycji pod poniższymi numerami telefonów 22 577 55 55 lub 801 400 373 Możliwość złożenia zlecenia istnieje także za pośrednictwem maila cc@dpd.com.pl. Spisanie protokołu szkody nie uruchamia procedury reklamacyjnej. Po spisaniu protokołu szkody należy złożyć oficjalną reklamację."

ODSTĄPIENIE OD UMOWY

Masz 14 dni na zwrot towaru. W ciągu dwóch tygodni masz prawo zwrócić przesyłkę - bez podania przyczyny. W celu dokonania zwrotu należy przesłać Formularz odstąpienia od umowy (wzór formularza znajduje się na stronie Zwroty i wymiana)

Pod tym linkiem możesz zapoznać się z naszym regulaminem.

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

W razie jakichkolwiek pytań lub uwag prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta

pod numerem telefonu Infolinia 22 11 000 65 lub 601 99 22 07 w dni robocze w godz. 8.30 - 16.30

lub o skorzystanie z formularza kontaktowego na stronie naszego sklepu. 

tu będzie FAQ

Podobne produkty

10 Inne produkty w tej samej kategorii: