Zobacz większe

PJ 6000 Filtr zamiennik do jonizatorów

J7

Dostępny

Filtr posiada właściwości antybakteryjne – aktywny węgiel jest tutaj aktywowany srebrem.

Więcej szczegółów

Kupując teraz ten produkt otrzymasz 11 punktów lojalnościowych. Twój koszyk wyniesie 11 punktów może być zamienione na jeden bon o wartości 2,20 zł.


238,00 zł

Opis

Wysyłka

FAQ

Dowiedz się więcej

Więcej informacji

PJ-6000 jest wymiennym filtrem pasującym do różnych, oferowanych przez firmę Chanson, jonizatorów wody

Ten filtr, w porównaniu z innymi, jest o wiele doskonalszy ze względu na zastosowaną przy jego produkcji technologię, a mianowicie jest on wykonany w tzw. mokrej technologii wykorzystującej aktywowany węgiel oraz włókna syntetyczne.

Filtr posiada właściwości antybakteryjne – aktywny węgiel jest tutaj aktywowany srebrem.

Filtr ma także znakomite właściwości pozwalające na absorbcję wszelkich zanieczyszczeń chemicznych; przede wszystkim – co jest od razu wyczuwalne – ogranicza chlorowanie wody.

Mocne strony:
- Żywotność ok. 9.000 litrów wody  (8 do 18 miesięcy) w zależności od jakości wody
- Zastosowana japońska technologia 0,01mikrona
- Kompatybilny ze wszystkimi jonizatorami marki Chanson
- 10x większa szybkość wchłaniania niż w tradycyjnym filtrze węglowym
- 20x większa chłonność niż w tradycyjnym filtrze węglowym
- 150x większa powierzchnia chłonna niż w tradycyjnych filtrach
- Wysoka zdolność chemicznej absorpcji
- Niska cena


Rodzaj filtr PJ-6000
Zastosowanie Chanson Eden, Chanson Violet Miracle Max, VS-70, Revolution
Żywotność filtra 3.000l – 12.000l vody (12 do 18 miesięcy zależy od zanieczyszczeń vody)
Technologia aktywny węgiel, syntetyczne włókna o wielkości 0,01 mikrona, aktywowany jonami srebrna (cały wykonany na najwyzszej jakości japońskich podzespołach)

WARUNKI SPRZEDAŻY, DOSTAWY I ZWROTU TOWARU     


Transport kurierem DPD 16.90 zł

Transport kurierem za pobraniem DPD 19.90 zł
       
  

GRATIS przy zamówieniu powyżej 500 zł  (nie dotyczy soli tabletkowanej i złóż filtracyjnych)

Odbiór osobisty w sklepie:
ul. Lipowa 37,
05-520 Konstancin-Jeziorna


Ceny obowiązują na terenie Polski, dla przesyłek do 30 kg, których najdłuższy bok nie przekracza 120 cm.
W przypadku przesyłek za granicę (teren UE) oraz niespełniających wymagań dot. wymiarów/wagi mogą zostać doliczone koszty transportu, które ustalane są indywidualnie.

W przypadku zakupu soli tabletkowanej lub złóż filtracyjnych powyżej 200kg, zamówienie wysyłane jest na palecie kurierem DHL - 135zł brutto

 

DOSTAWA

Towar dostępny w sklepie dostarczany jest w ciągu 2 dni roboczych.

W przypadku zamówień na terenie krajów UE towar dostarczany jest w ciągu 5-10 dni roboczych od daty wpływu środków pieniężnych na konto.

UWAGA!!! Przy odbiorze zamówienia należy sprawdzić, czy urządzenie nie zostało uszkodzone podczas transportu. Każdy odbierający ma prawo dokładnie sprawdzić zawartość paczki przy kurierze. Jeśli coś jest nie tak od razu należy zgłosić reklamację do kuriera i spisać protokół szkody..

"Uszkodzenie jawne, widoczne przy odbiorze przesyłki, należy odnotować przy podpisaniu odbioru przesyłki; nie należy przyjmować przesyłki bez zastrzeżeń; kurier na miejscu powinien spisać protokół szkody.

Uszkodzenie niejawne, niewidoczne przy odbiorze przesyłki, należy zgłosić do przewoźnika DHL (poinformować WaterHouse), w celu spisania protokołu szkody, w nieprzekraczalnym terminie 7 dni od daty odebrania przesyłki  W mailu należy wpisać numer listu przewozowego. Do czasu przyjazdu kuriera odbiorca powinien pozostawić przesyłkę wraz z opakowaniem do inspekcji kuriera"

WAŻNE. O uszkodzeniu należy natychmiast poinformować Water House.
Uszkodzone części wysyłamy do klienta dopiero po otrzymaniu skanu spisanego protokołu szkody na adres mailowy.

Zgłaszanie szkody w DPD:
W celu potwierdzenia szkody niezbędne jest sporządzenie protokołu szkody w obecności kuriera. Jeśli taka czynność nie była możliwa w czasie dostawy, prosimy o kontakt z naszym Działem Obsługi w celu złożenia zlecenia na spisanie takiego protokołu. Nasze Contact Center jest do Państwa dyspozycji pod poniższymi numerami telefonów 22 577 55 55 lub 801 400 373 Możliwość złożenia zlecenia istnieje także za pośrednictwem maila cc@dpd.com.pl. Spisanie protokołu szkody nie uruchamia procedury reklamacyjnej. Po spisaniu protokołu szkody należy złożyć oficjalną reklamację."

ODSTĄPIENIE OD UMOWY

Masz 14 dni na zwrot towaru. W ciągu dwóch tygodni masz prawo zwrócić przesyłkę - bez podania przyczyny. W celu dokonania zwrotu należy przesłać Formularz odstąpienia od umowy (wzór formularza znajduje się na stronie Zwroty i wymiana)

Pod tym linkiem możesz zapoznać się z naszym regulaminem.

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

W razie jakichkolwiek pytań lub uwag prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta

pod numerem telefonu Infolinia 22 11 000 65 lub 601 99 22 07 w dni robocze w godz. 8.30 - 16.30

lub o skorzystanie z formularza kontaktowego na stronie naszego sklepu. 

tu będzie FAQ

Podobne produkty

10 Inne produkty w tej samej kategorii: